1. DEFINICJE
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje zamówienia w ramach funkcjonowania sklepu online.
- Regulamin – niniejszy Regulamin
- Sklep Internetowy ( Sklep ) – serwis internetowy dostępny pod domeną www.sklep-carmen.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać zamówienia oraz zawierać z nami umowy sprzedaży
- Sprzedający, Usługodawca, Przedsiębiorca – Karol Stawczyk prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Sklep Taneczny Carmen Karol Stawczyk z siedzibą w ul. Godebskiego 27a, 05-090 Raszyn posiadający numer identyfikacji podatkowej NIP 796-174-08-07, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej ( CEIDG ) Rzeczpospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki.
2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem https://obuwie-taneczne.pl .
- Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Regulamin udostępniany jest nieprzerwanie na stronie internetowej Sklepu w sposób umożliwiający Klientom odtwarzanie i utrwalanie jego treści. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem linka zamieszczonego w stopce Sklepu w dziale Informacje na każdej stronie serwisu https://obuwie-taneczne.pl/info/regulamin. Sprzedający wysyła treść regulaminu pocztą elektroniczną w pliku .pdf jako załącznik do składanego zamówienia, najpóźniej w chwili rozpoczęcia spełniania świadczenia.
- Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
- a) zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach sklepu internetowego
- b) warunki i zasady dokonywania elektronicznej rezerwacji produktów dostępnych w ramach sklepu internetowego
- c) warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach sklepu internetowego
- d) zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu Internetowego.
- Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych:
- a) Klient może korzystać ze Sklepu za pośrednictwem urządzeń komunikujących się z Internetem ( komputer, telefon ), z wykorzystaniem przeglądarki internetowej np. Firefox, Internet Explorer, Edge, Opera, Chrome oraz telefonu z włączoną obsługą apletów Javy.
- W celu korzystania ze sklepu internetowego Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do Internetu. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
3. ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO
- Umowę mogą zawierać Klienci którzy posiadają lub nie posiadają konta w ramach Sklepu Internetowego.
- Rejestracja zamówienia produktu(-ów) następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego transakcji, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie ( wprowadzony system bezpiecznego, szyfrowanego połączenia SSL ).
- Klient zobowiązany jest w szczególności do:
- a) niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
- b) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
- c) niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej ( spam ),
- d) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla Usługodawcy,
- e) korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
- f) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
4. PROCEDURA ZAWARCIA UMOWY SPRZEDAŻY
- W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową https://obuwie-taneczne.pl , dokonać np. wyboru obuwia i jego kolorystyki, rozmiaru lub wyboru akcesoriów obuwniczych z oferty Sklepu, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
- Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka
- W trakcie składania Zamówienia Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
- Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
- a) przedmiotu zamówienia,
- b) jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów ( jeśli występują ),
- c) wybranej metody płatności,
- d) wybranego sposobu dostawy,
- e) przybliżonego terminu dostawy
- W celu wysłania/złożenia Zamówienia konieczne jest zaznaczenie pola z napisem „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
- Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z Sklep Taneczny Carmen Karol Stawczyk w sklepie Sklep Taneczny Carmen umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu ( oferta zakupu ).
- Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną "[Sklep Carmen] - Potwierdzenie zamówienia", zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia ( przyjęcie zamówienia ). Do tej wiadomości Sprzedający załącza regulamin wraz z innymi załącznikami takimi jak: formularz zwrotu, polityka prywatności, warunki odstąpienia od umowy.
- Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej.
- Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
5. DOSTAWA
- Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia lub do wybranego punktu odbioru np. Paczkomatu Inpost.
- Dostawa zamówionych Towarów odbywa się przesyłką za pomocą KURIER48, DHL, DPD lub do Paczkomatu Inpost. Istnieje również możliwość osobistego odbioru towaru w naszym salonie obuwniczym mieszczącym się w Centrum Handlowe Land Galeria Kupców, ul. Wałbrzyska 11( 1 piętro lok. 214 ), po uprzednim umówieniu telefonicznym pod numer 786-118-600 lub e-mailowym: sklep@obuwie-taneczne.pl terminu odbioru.
- Koszty dostawy wynoszą:
- a) odbiór osobisty - 0.00 zł
- b) Inpost - Paczkomaty INPOST - 15.00 zł
- d) Poczta Polska - KURIER48 - 15.00 zł
- e) DPD - 18.00 zł
- f) DHL - 18.00 zł
- Dodatkowo koszty dostawy zostaną wskazane na stronie każdego produktu w zakładce „Koszty dostawy”, gdzie można sprawdzić szacunkowe koszty w zależności od sposobu wysyłki, jak również w czasie składania zamówienia na stronie podsumowującej zamówienie.
- Termin realizacji dostawy dla produktów z opcją wysyłki oznaczoną jako dostępny wynosi od 3 do 6 dni roboczych licząc od dnia wysłania przez Klienta Zamówienia. Zazwyczaj przesyłka trafia pod właściwy adres dostawy w ciągu 2-3 dni roboczych.
- Wraz z towarem Sprzedający dostarcza potwierdzenie zakupu zawarcie umowy sprzedaży.
6. CENY I METODY PŁATNOŚCI
- Ceny produktów podawane są w złotych polskich (PLN) i zawierają wszystkie składniki, w tym należny podatek.
- Klient ma możliwość dokonania zapłaty za zamówienie:
- a) zwykłym przelewem bankowym na numer konta: ING Bank Śląski S.A. 98 1050 1025 1000 0097 3884 5370 - bez żadnych dodatkowych opłat i prowizji,
- b) płatnością online w systemie płatności elektronicznych ( Przelewy24.pl ) - bez żadnych dodatkowych opłat i prowizji,
- c) płatnością przy odbiorze osobistym przesyłki w naszym punkcie odbioru w Centrum Handlowe Land ( płatność gotówką lub kartą ),
7. ZASTRZEŻENIA WŁASNOŚCI RZECZY
- Zamówione w sklepie produkty pozostają naszą własnością do momentu pełnej zapłaty ceny sprzedaży.
8. SZKODY POWSTAŁE PODCZAS TRANSPORTU
- Dotyczy Konsumentów: W przypadku konsumenckiego zakupu na odległość nasz sklep zawsze ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty rzeczy w transporcie. Jeżeli zamówione produkty zostaną dostarczone z oczywistymi uszkodzeniami, powstałymi w czasie transportu, uprzejmie prosimy o możliwie jak najszybsze zgłoszenie takiej wady u doręczyciela i kontakt z nami. Opóźnienie w zgłoszeniu takiej reklamacji lub nawiązaniu kontaktu nie ma żadnych konsekwencji dla Państwa ustawowych roszczeń i ich zaspokojenia, w szczególności dla Państwa praw z tytułu ustawowej rękojmi za wady opisanych w punkcie poniżej. Szybsze zgłoszenie stanowi jednak dla nas pomoc przy dochodzeniu naszych roszczeń wobec przewoźnika lub ubezpieczyciela transportu.
9. UPRAWNIENIE DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 (czternastu ) dni.
- Szczegółowa informacja o zasadach korzystania z prawa wskazanego w powyższym postanowieniu oraz ograniczeniach znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszego regulaminu.
- W załączniku nr 2 do niniejszego regulaminu znajduje się wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Skorzystanie z tego wzoru nie jest jednak wymagane.
- Sprzedający doręcza konsumentowi wraz z treścią niniejszego Regulaminu załączniki: nr 1 ( warunki odstąpienia od umowy ), nr 2 ( formularz zwrotu towaru ), nr 3 ( polityka prywatności ) oraz niniejszy regulamin ( załącznik nr 4 ). Doręczenie ich jest równoznaczne ze spełnieniem obowiązku informacyjnego w zakresie przepisu art. 12 ust. 1 pkt 9 – 11 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827).
- Zwrot towaru/jego odesłanie powinien nastąpić tylko i wyłącznie na adres: Karol Stawczyk, ul. Godebskiego 27 a, 05-090 Raszyn
- W razie wątpliwości przed odesłaniem towaru prosimy o skontaktowanie się ze Sklepem telefonicznie pod nr telefonu: 786-118-600 lub z Biurem Obsługi Klienta za pomocą formularza kontaktowego dostępnego w zakładce Kontakt lub mailowym na adres: sklep@obuwie-taneczne.pl.
10. REKLAMACJE DOTYCZĄCE TOWARÓW
- Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć towar bez wad i odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne, zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta z 30 maja 2014 roku oraz przepisami Kodeksu Cywilnego.
- W przypadku woli złożenia reklamacji z tytułu rękojmi, prosimy o skontaktowanie się ze sklepem w celu złożenia reklamacji z tego tytułu. Reklamacje można również kierować na adres poczty elektronicznej: sklep@obuwie-taneczne.pl w tytule wpisując - reklamacja towaru.
- Prosimy o zachowanie dowodu zakupu; przedstawienie takiego dokumentu pomoże i przyspieszy ewentualny proces reklamacyjny. Potwierdzenie zakupu podczas składania reklamacji nie jest jednak wymagane
- Miejscem właściwym do składania reklamacji pisemnych, ewentualne składania reklamacji tj. wysyłki reklamowanych produktów jest wyłącznie adres: Karol Stawczyk, ul. Godebskiego 27 a, 05-090 Raszyn.
- W celu poprawnego złożenia reklamacji prosimy o podanie numeru zamówienia, nazwę reklamowanego towaru, szczegółowe wskazanie wady fizycznej. Ważne i niezbędne w celu popranego zgłoszenia niezgodności towaru z umową określenie swojego żądania. Można również podać informację kiedy i w jakich okolicznościach wada fizyczna została zauważona, choć ta informacja nie jest niezbędna.
- Usługodawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, z wyjątkiem sytuacji wyłączonych przez przepisy polskiego prawa.
- Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane są w oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności art. 556 – 568 Kodeksu Cywilnego.
- Sprzedający nie jest producentem obuwia marki Lizdance
11. REKLAMACJA W ZAKRESIE ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Usługodawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
- Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Karol Stawczyk, ul. Godebskiego 27 a, 05-090 Raszyn, mailowo: sklep@obuwie-taneczne.pl lub korzystając z formularza kontaktowego na stronie kontakt.
- W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, dane do korespondencji ( np. adres e-mail ), rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
- Usługodawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
12. POZASĄDOWE ROZWIĄZYWANIE SPORÓW
- Informujemy, że Konsumentom przysługuje możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl w zakładce „Polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich”.
- Ponadto pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr Konsumenci mają dostęp do internetowej platformy rozstrzygania sporów konsumenckich (tzw. platforma ODR). Platforma ODR stanowi wielojęzyczną, interaktywną stronę internetową dla obsługi Konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporów wynikających z zawarcia na odległość umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
- Skorzystanie z ww. pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń i rozstrzygania sporów jest dobrowolne i może mieć miejsce wyłącznie, gdy obie strony sporu (Konsument i sprzedawca) wyrażą na to zgodę.
- Zobowiązujemy się do korzystania z pozasądowego rozwiązywania sporów z Konsumentami w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Podmiotem uprawnionym do pozasądowego rozwiązywania sporów między naszym przedsiębiorstwem, a Konsumentem jest: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Warszawie, ul. Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa, http://wiih.org.pl.
13. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ma na celu naruszenia ustawowych praw Konsumenta. W przypadku jakichkolwiek sprzeczności postanowień niniejszego Regulaminu z prawami Konsumentów wynikającymi z powszechnie obowiązujących przepisów – w miejsce zakwestionowanych postanowień Regulaminu stosowane będą zawsze ustawowe regulacje.
- Jeżeli są Państwo Przedsiębiorcą, wówczas dla wszystkich umów zawartych z nami obowiązuje prawo polskie z wyłączeniem Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów.
- Jeżeli są Państwo Przedsiębiorcą, osobą prawną prawa publicznego lub wyodrębnionym podmiotem publiczno-prawnym, sądem wyłącznie właściwym dla rozstrzygania wszystkich sporów wynikających ze stosunków umownych między nami i Państwem będzie sąd właściwy dla naszej siedziby. Zdanie poprzednie nie dotyczy osób fizycznych zawierających umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego w rozumieniu art. 556 (4) Kodeksu cywilnego.